Kampeerders DreamVille winkelen budgetvriendelijk

Pop-upsupermarkt, -slagerij en –bakkerij Lidl zijn primeur op Belgisch festival

Supermarktketen Lidl verbreedt het aanbod aan lekker en gezond eten op de DreamVille-camping van Tomorrowland met maar liefst 3 pop-upwinkels: een supermarkt, een slagerij en een bakkerij. De aanwezigheid van Lidl op een festival is in ons land nooit eerder gezien. Foodies onder de festivalgangers kunnen er terecht voor een brede waaier aan dagverse producten zoals groenten, fruit, brood, vleeswaren en een ruim BBQ-assortiment. Kers op de taart is de hippe Lidl Grillzone-lounge waar DreamVille-bezoekers hun vlees kunnen laten bakken én opdienen.

Ook voor de pop-upwinkels in DreamVille blijft Lidl trouw aan zijn strategie. “Je vindt er bijvoorbeeld een ontbijtje bestaande uit vers geperst sap, Griekse yoghurt en een lekkere croissant en dat aan een zeer schappelijke prijs van minder dan 5€. Kampeerders kunnen zo lekker en comfortabel ontbijten op de Marketplace van DreamVille. Dankzij deze extra service voor de tijdelijke bewoners van DreamVille dragen wij ons steentje bij aan een onvergetelijk festival”, aldus Evelyne Raymakers, woordvoerster van Lidl België.

40.000 broodjes en croissants

Met de komst van Lidl naar DreamVille genieten festivalgangers tijdens hun verblijf op de DreamVille-camping van alle comfort van een supermarkt om de hoek. Met het brede aanbod aan dagverse groenten, fruit, vleeswaren en brood tot zonnecrèmes, beauty- en hygiëneproducten bezorgt Lidl de kampeerders een op een festival nooit geziene service. Om de 35.000 tijdelijke bewoners van de camping op hun wenken te bedienen, voorziet Lidl tijdens het festival onder andere bijna 20.000 stukken dagvers fruit en groenten en 5.000 BBQ-artikelen. Verder verwacht de supermarktketen 40.000 kraakverse broden en croissants te zullen bakken. Alles is dus voorzien om optimaal te genieten van een gezond en budgetvriendelijk culinair verblijf op de camping van Tomorrowland.

Lidl-Grillzone @ DreamVille

Een andere festivalprimeur van Lidl is de Grillzone met hippe lounge in DreamVille. Hier wordt het vlees of BBQ-pakket professioneel gegrild en opgediend aan tafel. Voor wie liever zelf bakt, zijn er in de Lidl-Grillzone extra BBQ’s op ideale grilltemperatuur voorzien.

Festivalgangers die een selfie maken in de Lidl BBQ-lounge en delen op Instagram of Twitter maken bovendien kans om hun festivalweekend op zondag af te sluiten met een helikoptervlucht boven Tomorrowland.

Lidl België is een supermarktketen met bijna 300 filialen in België en Luxemburg. De ruim 5.300 werknemers zetten zich dagdagelijks in om verse groenten, fruit en sterke eigen merken aan te bieden voor de hoogste kwaliteit aan de laagste prijs. De Belgische onderneming vertaalt eenvoud en klantgerichtheid in budgetvriendelijk winkelen – zonder afbreuk te doen aan kwaliteit. Bovendien zet Lidl duurzaamheid voorop en werkt het onder de strategie 'Op weg naar morgen' aan een betere toekomst voor mens en natuur.

Evelyne Raymakers Woordvoerster Lidl , Lidl
Karin Struys Perscontact, UPR Corporate