NIEUWE ALGEMEEN DIRECTEUR BIJ BJÖRN BORG BENELUX

Op 1 juni nam Antoine Huizinga, vroeger verkoopdirecteur bij Björn Borg Benelux, de fakkel over als algemeen directeur voor Björn Borg Benelux van voormalig algemeen directeur Luc Versmissen, die besliste om uit zijn functie te stappen om nieuwe uitdagingen aan te gaan.

Antoine Huizinga is een gewaardeerd manager die zes jaar bij het bedrijf heeft gewerkt.

Antoine heeft als verkoopdirecteur voor Björn Borg Sport en als exportdirecteur voor Björn Borg Group fantastisch werk geleverd en is dankzij zijn ervaring bij Puma uitermate geschikt voor deze functie. Ik ben zeer verheugd om zijn promotie vandaag te kunnen aankondigen en wil ook van de gelegenheid gebruikmaken om Luc te danken voor zijn harde werk tijdens de voorbije dertien jaar en zijn bijdrage om ons merk op te bouwen in de Benelux-regio. Ik wens hem heel veel succes met zijn toekomstige uitdagingen”, zegt Henrik Bunge, ceo van Björn Borg Group.

Luc Versmissen verlaat het bedrijf vanaf 1 juli 2017.