Vanaf 15 januari 2015 geven Joris Aperghis (CEO) en Mikael Andersson (COO) leiding aan WE Fashion. John Hind trekt zich terug als CEO.

Joris Aperghis - CEO van WE Fashion

Vandaag kondigt Logo International - eigenaar van WE Fashion – de benoeming aan van Joris Aperghis (46) als nieuwe CEO van WE Fashion.

"De wereld om ons heen verandert in een steeds sneller. De smaak van de consument op het gebied van fashion verandert tegenwoordig heel snel, in combinatie met een snelle verschuiving naar omni-channel koopgedrag, iets wat wij nog niet eerder hebben meegemaakt. Om deze kansen te benutten en onze omni-channel capaciteiten te versnellen hebben wij Joris Aperghis aangesteld als de nieuwe CEO. Joris is een sterke leider met een bewezen track record in het bouwen van merken en bedrijven in de Fashion, FMCG en Media sectoren. Het afgelopen jaar hebben wij Joris zien opereren als Chief Marketing Officer van WE Fashion en wij zijn overtuigd van zijn vaardigheden om van WE Fashion het bedrijf te maken dat wij voor ogen hebben", aldus Peter Truijen, namens Logo International.

"WE Fashion is een sterk bedrijf met meer dan 50 jaar ervaring als Fashion retailer. Wij hebben een uitgebreid netwerk van winkels in heel West-Europa en de afgelopen jaren hebben wij aanzienlijk geïnvesteerd in e-commerce. Dit, in combinatie met de geweldige mensen die bij WE Fashion werken, overtuigt mij van het feit dat wij van We Fashion een succesvolle omni-channel fashion retailer kunnen maken. Ik kijk ernaar uit om dit team het nieuwe tijdperk in te leiden", aldus Joris Aperghis.

Mikael Andersson - COO van WE Fashion
Tevens kondigt Logo vandaag de benoeming aan van Mikael Andersson (44) als Chief Operating Officer (COO). Hij gaat leiding geven aan de afdeling verkoop, WE-com/partners, financiën, ICT, real estate en supply chain. Mikael zal rechtstreeks rapporteren aan Joris Aperghis.

"Mikael brengt een zeer sterke business en analytische achtergrond in het wereldwijde online reis- en hotelbranche met zich mee. Wij hebben Joris en Mikael zien opereren als team en verwachten dat zij deze lijn zullen doortrekken", aldus Truijen.

"Wij zijn goed voorbereid op de omni-channel uitdaging, waarbij de miljoen wekelijkse bezoekers een rol spelen in de verdere verbetering van ons Europees winkelnetwerk en onze online platforms. Dankzij moderne CRM technieken maken wij het winkelen super eenvoudig en leveren wij echte service", aldus Andersson.

Contacteer voor meer informatie:
Marianne Lenaerts
T  +32 3 230 30 92
email: Marianne@upr.be

Over WE Fashion
WE Fashion is een internationale modeketen. Met circa 250 winkels en 3.000 medewerkers is WE Fashion vertegenwoordigd in België,  Nederland, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Zwitserland. Kijk voor meer informatie op www.wefashion.com

Marianne Lenaerts Perscontact