Wie zoet is krijgt lekkers…in een zelf gemaakte schoen!

Leuk knutselidee voor Sinterklaas

Sinterklaas is in het land en overal staat vrijdagavond een schoen aan de haard. Snoep, mandarijntjes, speculaas, chocolade, marsepein: er ligt ’s ochtends veel lekkers te wachten! Dit jaar kunnen de Sint, Zwarte Piet en zijn paard Slecht-Weer-Vandaag zich verwachten aan een extra origineel onthaal met een zelf gemaakte schoen.

Iedereen die creatief aan de slag wil gaan, kan zijn schoen gratis downloaden t.e.m. 5 december: uitknippen, inkleuren, versieren en lijmen! Wedden dat de Sint nog meer lekkers achterlaat? En zaterdagochtend, smullen maar!

En voor wie niet genoeg kan krijgen van het knutselen, vult de Sint in elke FlyerStore tot 8 december zelf gemaakte schoentjes met een extra verrassing! (www.flyer.be/benl/een-flyerstore-jouw-buurt )

Meer info op: www.flyer.be/wie-zoet-is-krijgt-lekkers