Zehnder designradiatoren voor nieuwbouw en renovatie

Elegante en stijlvolle kwaliteit met Zehnder Vitalo en Zehnder Forma Retro design met Zehnder Charleston

Met het onovertroffen aanbod van Zehnder designradiatoren voor renovaties en nieuwbouw kunt u uw woning functioneel en stijlvol verwarmen. De opvallende modellen Zehnder Vitalo, Zehnder Forma en Zehnder Charleston combineren naadloos een innovatief design met grote functionaliteit en een hoog rendement. De Zehnder producten zijn verkrijgbaar in meer dan 200 verkooppunten, 160 showrooms en 25 groothandels in België. De designradiatoren zijn het resultaat van 100 jaar expertise en knowhow.

Zehnder Vitalo Bar en Zehnder Vitalo Spa

Het gerenommeerd architectuur & design bureau, King & Miranda, gevestigd in Milaan ontwierp de Zehnder Vitalo, de nieuwste design badkamerradiator. Dit opvallend gestroomlijnd ontwerp bestaat in 2 uitvoeringen: het ‘bar’ model en het ‘spa’ model. Beide modellen geven een uniek designaccent in elke moderne badkamer. De Zehnder Vitalo Bar is voorzien van 1 of 2 chroom handdoekhouders met aan de linkerzijde een opening om handdoeken eenvoudig en comfortabel op te hangen. De Zehnder Vitalo Spa heeft hiervoor 1 of 2 uitsparingen.

Ultra slank en ultra licht

De nieuwste Zehnder designradiator voor de badkamer valt op door zijn ultra slank profiel met een diepte van slechts 16 mm en ook door zijn hoogwaardige en uiterst efficiënte, warmtegeleidende materialen waaronder aluminium, koper en grafiet. Dankzij deze materialen weegt de Zehnder Vitalo 50% minder dan een conventionele handdoekradiator. De ingenieuze technologie van de Zehnder Vitalo waarbij een koperen buis ingebed is in een honingraatstructuur van aluminium, zorgt voor een snelle en gelijkmatige warmteverdeling over het volledige radiatorfront. Voor- en achterzijde van de designradiator verspreiden in een recordtijd een aangename warmte.

Door het lichte gewicht wordt de Zehnder Vitalo zeer eenvoudig getransporteerd en geïnstalleerd. De Zehnder EasyFit-aansluitbox verbergt elegant de leidingen, aansluitingen en thermostatische kraan. Door de achterliggende technologie volledig in te werken komt het elegante tot volle glorie.

De Zehnder Vitalo is ook verkrijgbaar in een volledig elektrische versie met een afstandsbediening met dag- en weekprogramma en een timer functie voor extra comfort.

De designradiator kan ook moeiteloos gekoppeld worden aan lage temperatuursystemen, warmtepompen en condensatieketels.

De Zehnder Vitalo Spa is verkrijgbaar vanaf 849 euro.

Zehnder Charleston

Radiator van toen met de techniek van nu

De Zehnder Charleston designradiator, bestaat al 80 jaar en leent zich uitstekend voor gerenoveerde woningen. Dankzij zijn modulaire opbouw van verticale kolommen en flexibele aansluitingen, kan de Zehnder Charleston perfect op maat worden gemaakt, wat erg handig is in woningen met gebogen of hoekige muren. Met een keuze uit meer dan 40 aansluitmogelijkheden: onderaan in het midden, links, rechts, boven of onder, is deze retro designradiator heel eenvoudig om aan te sluiten. Door de grote stralingswarmte wordt de woonruimte snel behaaglijk warm.

In de loop van de jaren zijn er talrijke verbeteringen aangebracht, die de kwaliteit en de esthetiek van het product ten goede komen.

Zehnder Charleston-White RAL 9016

Om maar een voorbeeld te noemen: door aanpassingen in de productiemethode is het nu mogelijk om de kopstukken volledig te verbergen, wat de designradiator een gladder en esthetisch aangenamer uitzicht geeft. Bij wijze van bonus is hij hierdoor ook beter beschermd tegen corrosie. De vormgeving van deze kolomradiator knoopt aan met het verleden, maar qua technologie is hij klaar voor de toekomst.

De Charleston designradiator ook eenvoudig schoon te maken dankzij het gladde oppervlak en de grote ruimtes tussen de buizen. De antibacteriële coating, Top Care‘, maakt deze radiatoren zeer geschikt voor mensen met een allergie.

De Zehnder Charleston is verkrijgbaar in elektrische versie.

De Zehnder Charleston is verkrijgbaar vanaf 382 euro

Zehnder Forma Spa en Zehnder Forma Air

Zehnder Forma is een functionele handdoekdroger in het Economy segment met een strak en tijdloos design. De designradiator is gemakkelijk te bevestigen en de grote afstand tot de wand is geschikt om donzige, dikkere handdoeken op te hangen. De Zehnder Forma bestaat in een Spa en in een Air model. Zehnder Forma Spa is bovendien verkrijgbaar in inox en in chroom.

Zehnder Forma Air is uitgerust met een krachtige ingebouwde ventilator die ervoor zorgt dat de warmte zich nog sneller verspreidt in de badkamer. Dankzij de ultra vlakke vormgeving is deze ‘warmtebooster’ onzichtbaar bevestigd aan de achterzijde van de handdoekdroger en uitgevoerd in de kleur van de designradiator. De afstandsbediening zorgt voor een optimale temperatuurregeling in de badkamer. De Zehnder Forma Air is eveneens verkrijgbaar in chroom.

De Zehnder Forma Spa is verkrijgbaar vanaf 405 €

De Zehnder Forma Air is verkrijgbaar vanaf 502€

Over Zehnder Group Belgium

Zehnder Group Belgium behoort tot de Zwitserse Zehnder Group, één van de toonaangevende internationale aanbieders van designradiatoren, ventilatiesystemen, luchtzuiveringsinstallaties en koel- en verwarmingssystemen. Zehnder Group realiseerde voor 2013 een omzet van meer dan 522 miljoen Euro. De producten van Zehnder Group worden verdeeld over 3 continenten Noord-Amerika, Europa en Azië. www.zehnder.be